Vitamin Sihat

Thursday, 15 September 2016

[TESTIMONIAL] Rawat sakit buah pinggang dengan VIVIX



Dialisis sudah, pemindahan organ mahal sangat. Apa lagi yang kita mampu buat untuk mengurangkan penderitaan. Kos dialysis pun mahal. Kena readykan sekurang-kurangnya dalam RM3,600 sebulan. Banyak bukan?

Sepertimana yang saya dah terangkan dalam post sebelum ini, VIVIX SHAKLEE mampu mengurangkan penderitaan pesakit buah pinggang. Sekurang-kurangnya memberikan sinar baru. Kalau tidak 100% sembuh sekali pun, masih ada perubahan.

Jom kita baca testimonial pengguna VIVIX ni. Semoga memberi sinar baru kepada yang menderita akibat sakit buah pinggang di luar sana.


**************************************************************************************
Kisah Penyembuhan VIVIX - Buah pinggang sembuh  & transplant dibatalkan

Karen Sandifer, bekas penyelia Home Health Care, berkongsi kisah ini mengenai Brandy (sahabatnya) dan vivix. Brandy bersedia untuk memberikan satu buah pinggang dia kepada suami kerana suaminya mengalami kegagalan buah pinggang tahap 4 dengan buah pinggang polisistik.

"Tony mula mengambil Vivix sejak Februari 2009 dan cuba teka? Kami pergi berjumpa pakar buah pinggang untuk membuat ujian supaya saya boleh memberikan buah pinggang dan sebahagian hati saya, kerana dia berada pada tahap 4 kegagalan buah pinggang dengan buah pinggang polisistik. Jika tahap 5 anda perlu dialysis untuk tersu hidup. Jadi kami mahu melakukan pemindahan organ sebelum terpaksa hidup dengan dialisis.

" Apabila mereka melakukan ujian darah, kami diberitahu yang dia berada tahap 2 atau tahap 3 rendah dan seterusnya menghentikan dia dari meneruskan diet untuk buah pinggang, dia tidak memerlukan ubat-ubatan untuk tekanan darah dan boleh menikmati hidupnya kembali kerana dia mempunyai masa bertahun lagi sebelum perlu memikirkna untuk menjalani hidup dengan dialysis. Berdasarkan kata pakar yang berunding dengan kami, kesemua mereka mengatakan TIADA PENAWAR!

Sumber : http://annschenkel.com/radiation-exposure-and-resveratrol/



SUMBER GAMBAR : akakvitamin.com
Gambar ini Aisyah pesakit buah pinggang kronik. Buah pinggang kirinya rosak, manakala yang kanannya berair. Setelah menghabiskan sebotol VIVIX , ketumbuhan sebesar 18cm di pinggang kanan kecut kepada 11cm.

**********************************************************************

Adakah anda sanggup melihat orang yang anda sayang di dalam kesakitan? Adakah anda mampu menanggung kesakitan tanpa berbuat apa2? Sekurang2nya anda berusaha selagi yang boleh untuk mencari penawar.

Hadiahkanlah sebotol VIVIX untuk kesihatan anda dan keluarga. Keluarga sihat kita pun happy kan?:)

Berminat?
Hubungi, Watsapp atau SMS saya di 012-6888 266
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 907331


Penyakit Buah Pinggang dan Tanda-tanda



Penyakit buah pinggang amat digeruni. Kenapa? Sebab kesengsaraan pengidapnya terutama yang telah ditahap akhir atau tahap 5. Dialisis atau pemindahan buah pinggang perlu dilakukan bagi meneruskan hidup.

Pemindahan buah pinggang menelan kos yang amat tinggi manakala kos bagi membuat dialisis boleh mencecah RM3,600 sebulan di mana perlu buat dialisis sebanyak 3 kali seminggu dengan anggaran kos termasuk ubat RM300 sekali buat. Itu belum lagi bab sakit masa buat dialisis.

Apa tugas buah pinggang sebenarnya?

Buah pinggang bertugas untuk menapis darah dan menbuang bahan toksik, sisa buangan dan air berlebihan  dari badan. Kegagalan buah pinggang melaksanakan tugas2 berikut akan menyebabkan pesakit sakit dan menemui maut sekiranya dialisis dan pemindahan buah pinggang tidak dilakukan. Bayangkan bila buah pinggang tak berfungsi, berkemungkinan kita tak mampu nak buang air kecil pun. Ada jiran di kampung saya pengidap buah pinggang tidak mampu nak buang air besar. Bayangkan kita dah minum air tapi tak boleh nak buang sisa toksik tu. Sisa toksik yang ada dalam badan akan jadi racun.

Sumber Gambar : Google


Tanda-tanda penyakit buah pinggang
  1. Rasa tidak selesa atau rasa terbakar ketika membuang air kecil
  2. Darah keluar bersama-sama air kencing
  3. Perubahan pada kekerapan membuang air kecil
  4. Sakit belakang
  5. Kerap buang air kecil terutama pada tengah malam
  6. Bengkak pada pergelangan kaki
  7. Sembab pada keliling mata yang berlarutan terutama pada sebelah pagi

Adakah terdapat tanda-tanda berikut pada badan anda? CEGAH SEBELUM MELARAT! Dapatkan rawatan dan nasihat doktor secepat mungkin.

Sekiranya anda ingin mendapatkan rawatan alternatif lain, VIVIX SHAKLEE boleh membantu anda. Banyak testimonial penggunaan VIVIX membantu pesakit buah pinggang.



Berminat?
Hubungi, Watsapp atau SMS saya di 012-6888 266
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 907331



Wednesday, 14 September 2016

Kulit cantik menawan dengan ESP dan Vitamin C



Bersempena dengan Promosi September 2016 ni, rugi rasanya kalau tak dapatkan ESP dan Vitamin C. Lagi2 kalau beli 2 dapat DISKAUN 5%.

Dah banyak testimonial ESP dan Vitamin C ni. Kulit makin cantik dan menawan. Abang2 dan kakak2 yang ada masalah jerawat boleh hilang tau.





Takkan tengok je kan orang lain cantik2. Dah terbukti berkesan. Bila kulit kita nampak cantik confident level pun tinggi.


Berminat?
Hubungi, Watsapp atau SMS saya di 012-6888 266
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 907331





Tuesday, 13 September 2016

[TESTIMONIAL]: Cyst hilang selepas amalkan VIVIX



CYST memang ditakuti oleh kaum hawa. Kenapa? Sebab cyst boleh jadi penyebab kepada kelewatan untuk menimang cahaya mata. Cyst pada tahap teruk juga boleh menyebabkan kesakitan yang amat sangat ketika haid dan adakalanya di luar waktu haid. Dengan sakit tu boleh buat kita jadi stress dan tak ada mood nak buat kerja. Ada juga yang terbaring sepanjang hari dan terpaksa ambil MC setiap bulan. Berguling2, muntah2 dan pening kepada memang dah jadi biasa bagi pesakit cyst bila haid.

Bagi yang masih tercari-cari penawar Cyst ni, jom tengok testimonial VIVIX ini. Mana tau serasi kan. Yang penting kita usaha selagi ada penawar kat luar sana.


Berminat?
Hubungi, Watsapp atau SMS saya di 012-6888 266
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 907331

Promosi Shaklee September 2016



Promosi Shaklee! Promosi Shaklee!

Bagi bulan September 2016, ada promosi ESP dan Vitamin C.

Dengan 2 pembelian, dapat DISKAUN 5%!

Cepat bertindak sebelum terlambat :)





Berminat?
Hubungi, Watsapp atau SMS saya di 012- 68888 266
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 90733

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes