Sunday 4 November 2012

Home » , , » Energizing Soy Protein (ESP)

Energizing Soy Protein (ESP)



Energy Soy Protien atau lebih dikenali dengan nama ESP mempunyai banyak kelebihan di mana ianya membekalkan 14 gram non-GMO Protien (tidak diubahsuai secara genetik) yang diproses di bawah suhu rendah.

ESP Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan satu-satunya produk dipasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Sangat sesuai untuk semua jenis peringkat umur.

Protien kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari susu dan juga rendah lemak, rendah kolestrol dan mudah diserap oleh badan manusia.


Faedah ESP Shaklee adalah:

1. Kekal muda : Asid Amino membina otot manusia,kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protien, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan ESP adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

2. Hormon berasaskan tumbuhan semulajadi : Kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolestrol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki : Genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

4. Kulit berseri dan anjal : Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan otot sekaligus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

5. Pemberi tenaga segera : Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan dll.

6. Memulihkan Pigmentasi : Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

7. Memperbaiki memori : Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual dan sebagainya.


Siapa yang perlu ambil ESP?

1. Pelajar dan pekerja atau individu dewasa (as energy booster)
2. Lelaki bagi melindungi daripada penyakit
3. Ibu mengandung bagi membantu mengurangkan ketakselesaan ketika hamil
4. Ibu yang menyusu dengan menggalakkan dan mengekalkan pengeluaran susu.
5. Wanita bagi mendapatkan keanjalan kulit
6. Bagi mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam.

Nak dapatkan harga istimewa? Hubungi saya 


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes