Wednesday 7 November 2012

Home » » MealShake untuk anak anda

MealShake untuk anak anda

Adakah anda menghadapi masalah dengan anak2 yang tidak suka untuk makan? Susah untuk diberi makan terutamanya makanan yang tidak disukai?...Kadang2 kena pujuk baru nak makan. Untuk ibu2 di luar sana, jangan risau...sebab MealShake adalah penyelesaiannya. Perasa Vanila yang adala dalam MealShake ni mampu mengubah selera anak anda.



Khasiat MealShake:


1. Merupakan minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai kanak-kanak.

2. Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting

3. Rendah lemak dan rendah glisemik (Mealshake hanya mengandungi 0.5g lemak sebelum ditambah susu). Indeks glisemik adalah indeks pengukuran mengenai kesan makanan yang mengandungi karbohitrat ke atas paras glukosa darah. Indeks glisemik yang rendah mampu mencegah dan mengawal diabetis. Sebuah kajian yang diterbitkan dalam American Journal of Clinical Nutrition (Juli 2002) menyimpulkan bahawa makanan berindeks glisemik tinggi meningkatkan risiko terkena diabetes type 2.

 3. Sumber protien dan kalsium
 Untuk 1/2 cawan, campuran Mealshake mengandungi 7gm protien. Selepas mencampurkannya dengan susu, kandungan protien akan meningkat secara signifikan. Dalam beberapa kes, akan berlipat ganda bergantung pada jenis susu yang anda tambah.

4. Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur.

5. Mealshake sesuai untuk kanak-kanak yang tiada selera makan, memilih makanan, selalu demam/kurang sihat, mempunyai athma & bronchitis dan mempunyai eczema.

Berminat?
Hubungi atau SMS saya di 012- 68888 266
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 907331

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes