Sunday 27 November 2016

Home » » Landmark Study Shaklee

Landmark Study Shaklee




Tak dinafikan ada banyak lambakan Supplement sekarang. Supplement yang dikatakan mampu mengubati pelbagai penyakit. Tetapi sejauh manakah ianya SELAMAT dan BERKESAN? Cuba kita tengok ada berapa banyak produk yang ditarik di pasaran kerana menggunakan bahan yang terlarang dan membahayakan pengguna. Pernah tak dengar ada pengguna supplement yang mendapat kesan buruk lepas mengamalkannya? Kenapa? Sebab supplement tersebut tidak terbukti keberkesanannya melalui kajian dan sebagainya.

Oleh yang demikian Landmark Study Shaklee telah dijalankan ke atas penduduk US yang telah mengamalkan Shaklee lebih dari 20 tahun. Kajian dijalankan bagi melihat keberkesanan produk Shaklee ini di mana menunjukkan bahawa pengguna Shaklee berisiko rendah mendapat penyakit berbanding yang tidak mengamalkan Shaklee. Kajian juga menunjukkan Shaklee adalah daripada bahan semulajadi yang selamat digunakan.

Saya sendiri mengamalkan VIVIX yang memang tidak disangkal lagi membantu pesakit mengurangkan kesakitan dan membantu menyembuhkan.Sekarang tiada lagi istilah pain killer yang cukup membuatkan saya bersyukur.

Kepada yang mengamalkan supplement cuba check ada kajian dijalankan atau tidak bagi memastikan kita selamat gunakan produk tersebut. Kalau ada mengatakan kajian dilakukan, dapatkan bukti yang sahih tentang kajian tersebut. Mesti anda semua tak nak mendapat komplikasi yang buruk kan. Kesihatan yang ada perlu dijaga dengan baik. 



#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing

Berminat?
Hubungi, Watsapp atau SMS saya di 012- 6888 266
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 907331

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes