Friday 31 May 2013

Home » , » Promosi Mei 2013 - Vivix Shaklee

Promosi Mei 2013 - Vivix Shaklee

promosi, vivix, kencing manis, perbaiki DNA

Yuhuuuuu......agak lama blog ni  menyepi......sibuk sikit...but now blog ini akan kembali aktif dengan sharing2 yang berguna untuk semua.....Apa yer cerita menarik kali  ni..seperti biasa ada promosi dari Shaklee...bagi bulan Mei 2013 ni Vivix mengambil tempat untuk promosi......apa lagi jomlah kita serbu...banyak khasiat Vivix ni.....

Berikut adalah antara khasiat vivix:


1. Memperbaiki DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

2. Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun semakin pudar.

Nak tau lebih lanjut Vivix ni jom baca kt sini Kenali Khasiat Vivix



Berminat?
Hubungi, Watsapp atau SMS saya di 013-2675842
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 907331


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes