Friday 30 September 2016

Home » » Cara pilih vitamin yang Selamat, Berkesan dan Semulajadi

Cara pilih vitamin yang Selamat, Berkesan dan Semulajadi



Bercakap tentang vitamin, ada banyak pilihan kat luar sana untuk dipilih. Terpulang kepada kita nak pilih yang mana yang sesuai dengan badan kita. Kita berhak untuk membuat pilihan.

Walaubagaimanapun, kita perlu tahu adakah vitamin itu betul-betul selamat untuk diamalkan? Adakah vitamin tersebut melalui proses penyelidikan daripada pakar bagi menentukan keberkesanan terhadap badan kita?

Bagaimana dengan vitamin Shaklee?

Tahukah korang yang vitamin Shaklee ini ada kajian saintifik dan disahkan oleh saintis syarikat lain (pihak ketiga)? Terdapat landmark study membuktikan pengguna Shaklee lebih sihat daripada pengguna yang tak makan Shaklee dan makan vitamin jenama lain? Kajian juga menunjukkan bahawa vitamin Shaklee terbukti berkesan dan selamat bagi jangka masa yang panjang.

Kajian telah membuktikan keberkesanan vitamin Shaklee terhadap pengguna yang mengamalkan vitamin Shaklee. Kenapa perlu ragu lagi berbanding vitamin di luar sana yang belum tentu pasti lagi berkesan, selamat dan semulajadi dan tiada penyelidikan yang menyeluruh dibuat.

Nota: Korang memang bijak bila memilih Shaklee sebagai amalan seharian.:)




Berminat?
Hubungi, Watsapp atau SMS saya di 012-6888 266
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 907331

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes