Thursday 15 September 2016

Home » , , » [TESTIMONIAL] Rawat sakit buah pinggang dengan VIVIX

[TESTIMONIAL] Rawat sakit buah pinggang dengan VIVIX



Dialisis sudah, pemindahan organ mahal sangat. Apa lagi yang kita mampu buat untuk mengurangkan penderitaan. Kos dialysis pun mahal. Kena readykan sekurang-kurangnya dalam RM3,600 sebulan. Banyak bukan?

Sepertimana yang saya dah terangkan dalam post sebelum ini, VIVIX SHAKLEE mampu mengurangkan penderitaan pesakit buah pinggang. Sekurang-kurangnya memberikan sinar baru. Kalau tidak 100% sembuh sekali pun, masih ada perubahan.

Jom kita baca testimonial pengguna VIVIX ni. Semoga memberi sinar baru kepada yang menderita akibat sakit buah pinggang di luar sana.


**************************************************************************************
Kisah Penyembuhan VIVIX - Buah pinggang sembuh  & transplant dibatalkan

Karen Sandifer, bekas penyelia Home Health Care, berkongsi kisah ini mengenai Brandy (sahabatnya) dan vivix. Brandy bersedia untuk memberikan satu buah pinggang dia kepada suami kerana suaminya mengalami kegagalan buah pinggang tahap 4 dengan buah pinggang polisistik.

"Tony mula mengambil Vivix sejak Februari 2009 dan cuba teka? Kami pergi berjumpa pakar buah pinggang untuk membuat ujian supaya saya boleh memberikan buah pinggang dan sebahagian hati saya, kerana dia berada pada tahap 4 kegagalan buah pinggang dengan buah pinggang polisistik. Jika tahap 5 anda perlu dialysis untuk tersu hidup. Jadi kami mahu melakukan pemindahan organ sebelum terpaksa hidup dengan dialisis.

" Apabila mereka melakukan ujian darah, kami diberitahu yang dia berada tahap 2 atau tahap 3 rendah dan seterusnya menghentikan dia dari meneruskan diet untuk buah pinggang, dia tidak memerlukan ubat-ubatan untuk tekanan darah dan boleh menikmati hidupnya kembali kerana dia mempunyai masa bertahun lagi sebelum perlu memikirkna untuk menjalani hidup dengan dialysis. Berdasarkan kata pakar yang berunding dengan kami, kesemua mereka mengatakan TIADA PENAWAR!

Sumber : http://annschenkel.com/radiation-exposure-and-resveratrol/





SUMBER GAMBAR : akakvitamin.com
Gambar ini Aisyah pesakit buah pinggang kronik. Buah pinggang kirinya rosak, manakala yang kanannya berair. Setelah menghabiskan sebotol VIVIX , ketumbuhan sebesar 18cm di pinggang kanan kecut kepada 11cm.

**********************************************************************

Adakah anda sanggup melihat orang yang anda sayang di dalam kesakitan? Adakah anda mampu menanggung kesakitan tanpa berbuat apa2? Sekurang2nya anda berusaha selagi yang boleh untuk mencari penawar.

Hadiahkanlah sebotol VIVIX untuk kesihatan anda dan keluarga. Keluarga sihat kita pun happy kan?:)

Berminat?
Hubungi, Watsapp atau SMS saya di 012-6888 266
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 907331


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes