Monday 1 July 2013

Home » » Kehebatan Performance Drink Shaklee

Kehebatan Performance Drink Shaklee


Berikut adalah antara fakta menarik berkaitan Performance Drink Shaklee untuk anda ketahui:

1. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektroklit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration seperti fungsi minuman isotonik.

2. Ia membekalkan 3 jenis korbohidrat bagi tenaga dan stamina

3. Ia bukan milk booster atau minuman penambah susu, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.

4. Ia mengandungi  formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa mengganggu kestabilan gula dalam darah.

5. Fungsinya tak sama dengan milk booster atau makanan penambah susu lain kerana ia bukan untuk menambah susu sebaliknya menjaga sistem tubuh badan kita dalam sehari berpuasa dan menyusu/mengepam.

6.  Ia bukan sahaja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tetapi sesuai un tuk semua, terutama yang bekerja di tengah panas matahari. Kanak-kanak yang demam pun digalakkan mengambil Performance Drink Shaklee ni bila demam sebab kanak-kanak yang demam ni biasanyua tak ada selera nak makan dan minum so Performance Drink Shaklee ni membantu cegah dehydration.


Berminat?
Hubungi, Watsapp atau SMS saya di 012- 68888 266
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 907331

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes